Jeśli masz problem z rejestracją (założeniem konta) na lotdocelu.pl i dostępem do menu Dla zalogowanych:
1. Po rejestracji wysyłamy wiadomość z linkiem aktywacyjnym, który należy kliknąć, by rejestrację dokończyć. Sprawdź folder SPAM (wiadomości śmieci). Być może tam trafiła wiadomość od nas.
2. Być może konfiguracja Twojej poczty nie "przepuszcza" wiadomości z linkami aktywacyjnymi od nieznanych nadawców. Możesz spróbować zarejestrować się podając inny adres e-mail. Polecamy pocztę interia.pl
3. Być może podczas rejestracji używasz Nazwy użytkownika, którą już ktoś użył. Użyj innej - np. zamiast Michał użyj Michał45.
Gdy powyższe rozwiązania nie pomogą, napisz do nas na lotdocelu(małpa)lotdocelu.pl
podając adres e-mail jakim próbujesz się rejestrować. Postaramy się Ci pomóc.